i’m melting!

Ech… Nie moge sie zmusic zeby cos napisac -_-‚. Nie wiem czemu tak mam, niby nawet mialbym czasem co pisac, ale nie mam najmniejszej ochoty, jakby mnie to męczylo albo bolalo :/…

Jezu, jest koszmarnie goraco, niech ktos wylaczy to slonce –„. Ciezko wytrzymac takie upaly, jak to ktos ladnie okreslil – czlowiek poci sie od kazdej czynnosci :|… A ja, nie wiem, moze mnie to tak meczy :P zaczalem codziennie spac w dzien, inaczej po prostu nie wyrabiam..

Heh… polowa wakacji za pasem :|. To zdecydowanie zla wiadomosc, a wakacje sa zdecydowanie za krotkie -_-‚.
Albo mi za szybko zlecialy. Ale szczesliwi czasu nie liczą, nie? _^_”…

Spedzilem 3 tygodnie z Viti, wiec powinienem sie do tych szczesliwych zaliczac ;]. A potem jeszcze 3 dni na ReANIMation 3 w Bydgoszczy ;D. Rzucanie się smoczymi kulami (a potem nie wiaodmo było gdzie są, jak trzeba je było okazać ;P) oraz zapasy w kisielu rox ;)
Droga powrotna też rox. Cudowne miejsca leżące na podłodze na samym końcu pociągu z cudownym widokiem (zabierzcie to słońce!) na oddalające się za nami tory, symbolizujące drogę, jaką każdy z nas w życiu… e… co ja plotę? XD
Ludzie się wkurzali, że nie było jak dojść do kibla, no ale cóż, taki lajf ;P. No faktycznie, jak rozwali się tyle osób, i to ze swoimi rzeczami… ;P (ja, Tazeru, jego qmpel, Tomoyo (gwiazda zapasów w kisielu, zainteresowani wiedzą dlaczego ;DDDD), jakis wielki koles ktorego nicka nie pamietam i jeden z Ork… orgów, którego nicka nie było na plakietce ;P) :)
Ach, no i miseczka rlz ;). Vash dostał od nas wlasna miseczke na zupki chinskie (NO MORE!) i byl z niej tak dumny ze musial ja podpisac ;P no to podpisal… „Vash’a miseczka” :DDDD (jakby ktos nie skumal to niech przeczyta jeszcze raz na glos _-_ :P)

A teraz wzialem sie za swoj programik, duuzo mam w nim do roboty. Tylko nie wiem kiedy mam to robic _-_’. Poza tym natlok privow i rozmow gg, az czasem mam szczerze dosc i ochote po prostu zniknac, ech…

W ogole duzo mi zostalo do zrobienia, ech, czemu wakacje sa takie krotkie :/