Reforma oświaty

ikari (19:43)
patrz
nie bylo mnie dzisiaj w szkole
a dostalem 2 oceny
mogloby tak byc zawsze XD
oceny cząstkowe: w komorze maszyny losującej znajduje się 6 kolejno ułożonych kul, następuje zwolnienie blokady… XD

__
PS. W najblizszym czasie powalcze z archiwum i moze sie pojawia linki :P
PS2. Sąsiad zmarł na raka mózgu….

news

Hm, kartkowka z historii czwartkowa jakos za mna. Na fizyce tez coś napisałem, pewnie źle, zwłaszcza ostatnie zadanie, które policzyłem wprawdzie, ale w sposób kosmicznie różny od tego, którego spodziewałaby się PaniKa*

Jeszcze tylko kartkowka z matmy w poniedziałek, klasówka z matmy w ten sam poniedziałek (godzinę wcześniej?), poniedziałkowy polski (OMG :/), ewentualna poniedziałkowa kartkówka z fizyki (hope not) i nieunikniony poniedziałkowy speech z angielskiego, wtorkowy konkurs z fizyki (alleluja! na polskim!), 2 godziny historii wg N* (:/), środowa kartkówka z chemii oraz pisanie bazy danych na informatyce (pisanie, nie uzywanie…), niemiecki (po sprawdzianie sie nie pyta, praaawdaaa?), czwartkowa historia (rzez jak zawsze), niemiecki :////…, piatkowy angol (wtedy juz na 100% musze miec ten speech, jakby cudem mnie w poniedzialek albo czwartek nie spytano), fizyka :/ no i brak bioli :D

i nadejdzie weekend… bede sie mogl spokojnie stresowac poniedzialkowa recytacja „Ody do młodości” oraz czwartkową geografią (klasówka z mapy politycznej oraz wszystkich stolic, które mam na walających się gdzieś trzech kartkach A4…)

o niczym wiecej nie chce myslec :/…

…poznaję Visual C++, piszę program… ale czy zdążę?

…ide czytac Wertera…