Dosc, dosc, dosc ==

A wczorajszy dzien koszmarnym zaprawde byl -_-‚
Zaczal sie od maratonu do lazienki coby sobie podłogi w pokoju nie zarzygać -_-„… nic do ust caly dzien nie wlozylem i do samego wieczora koszmarnie bolal brzuch — Boze, nie chce tego wiecej przechodzic ==

Dzisiaj znowu mam dosc rodzinki, co chwila ktos cos chce, wszyscy mi przerywaja, nie da sie na czacie/gg jednego zdania napisac zeby ktos sie nie wpieprzyl do pokoju / na priv. ==’ Nie moge sie doczekac az bede mieszkal sam

Update’u ICQ nie bedzie ==”. Tzn mial dzisiaj byc, ale polaczenie FTP z serwerem mam takie dodupne ze po wielu nieudanych probach wrzucenia 900kB – poddalem sie. Sciagnijcie se sami (instalke)

Warszawska neostrado – DRŻYJ! Ktos mi bota sfloodowal (dotad jeszze nikomu sie to nie udalo, skad ja w ogole mialem laga?), z dzika checia zbanowalbym cale miasto ==

Podobne wpisy:

3 komentarze jak dotąd

  1. malć 22 grudnia 2004 07:21

    *głask głask* ^_^”””” tak tak już dopsi, nie denerwuj się ^^” to nie Ty, jak to okresliła moja mateczka, jesteś najgorszy w klasie! ^_^ (jutro bedize wersja ze w szkole wiec jest kul.. :P)

    wracaj szybciutko do zdrowia~~ :3 i żeby nigdy-nie-wesołe święta w końcu wesołymi się okazały n.n i mangowo-powodzeniowo-kochająco-szczesliwego nowego roku n.n :*

  2. Misianka 22 grudnia 2004 09:29

    Ej no.. rzyganko nie jest takie zle ^^”” Jak mialam noge w gipsie to nie moglam nic zjesc coby nie oddac tego mojemu slicznemu wucecikowi, ktorego nazwalam Frans :D

    Ale coz… wucet tez musi miec jakies urozmaicenia no nie? Tak jak Ty codziennie nie lubisz jesc tego samego tak on tez nie XDDDDDDD

    A mieszkac samemu jest do bani. Nie polecam ogolnie, chyba ze umiesz sobie zajebiscie sam dac rade. Ale… moglabym miec watpliwosci :P

    Posdlaffiam *^^*

  3. Miyuś 23 grudnia 2004 01:05

    Ikiś, skarbie, tatusiek!!!! Jak zbanujesz Wawę to i mnie, przeciez o tym wiesz!!!! Plz!!! Nie rób mi tego! ;p
    Współczucia… acha, i wiem, że aż tak nie lubisz jak ci się wpieprzam na priva/gg _-_

Zostaw komentarz

Proszę być grzecznym i mówić na temat :). Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

XHTML: Możesz używać następujących tagów XHTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>