Roboty(XD) drogowe

Chwilowy zanik bloga w dniach ostatnich, a także jego chwilowe (oby!) pół-działanie w dniach nadchodzących spowodowane są wygaśnięciem domeny ikari.pl i niemożliwością zarejestrowania jej gdziekolwiek indziej (gdzie są ludzkie ceny przez najbliższe kilka dni) – mogę tylko przedłużyć za ponad 100zł (damy radeee! )…
Pewnie niedługo coś napiszę, bo powoli wraca mi zdolność myślenia, której ostatnio nie mogłem się doszukać nawet przy najprostszych czynnościach.

Stay tuned!

Podobne wpisy:

8 komentarzy póki co

  1. meg 2 marca 2006 19:34

    foch – na notke masz czas, na smsa/wiadomość na gg to juz nie ;/

    2006-03-02 19:34:09 autor(ka) dopisał(a):

    Chooodźźź, upijemy się i będziemy tańczyć przy Haddaway’u na stole w jakimś pubie XD (ewentualnie możesz wybrać jakieś inne miejsce i podkład muzyczny ;p)

    (to była *propozycja_nie_do_odrzucenia* XDDD)

    Jak widać mam jutro dwa ważne spr i robię_wszystko_żeby_się_nie_uczyć ;)

    (i dostanę ochrzan za offtopic _^_)

  2. mkl 2 marca 2006 19:58

    obawiam sie, ze „Ikiś” jako nowy PUPILEK polonistki obecnie wkuwa renesans, barok i oswiecenie… XD

  3. meg 2 marca 2006 20:06

    To mówisz – dobrze, że nie ryzykowałam pisania na gg? XD „Ikiś”? Blah XP Jak myslisz, bedzie mocno zły za zaśmiecanie mu bloga? :D Uwielbiam to robić ^.^”

  4. mkl 2 marca 2006 20:09

    mysle, ze moze byc tylko nieco podkurwiony… XD

  5. meg 2 marca 2006 20:12

    A, czyli norma ^^ XDD

  6. ikari na tafli jeziora 3 marca 2006 16:20

  7. meg 3 marca 2006 20:33

    Heh… To do mnie? ._.” vv Kciałam Cię tylko rozbawić :/

  8. Jaras 10 marca 2006 13:43

    Ja tam jade na mojej zajebistej, bezpłatnej domenie na http://www.dyndns.com/ i jakoś żyje ;d

Zostaw komentarz

Proszę być grzecznym i mówić na temat :). Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

XHTML: Możesz używać następujących tagów XHTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>